Seven Days
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Poistetuista hahmoista

2 posters

Siirry alas

Poistetuista hahmoista Empty Poistetuista hahmoista

Viesti  Maya Ma Kesä 03, 2013 3:45 am

Ajattelin, että tällekin olisi ihan hyvä tehdä oma topic tänne.

Välillä käy tosiaan niin, että kiinnostus ja inspis vaan loppuu jonkun tietyn hahmon kohdalta ja hahmo ikään kuin vain jää sitten seinäruusuksi. Olisi tietysti ihan mahtavaa, jos näin ei kävisi, mutta joskus niin vaan käy.
Eli, jos haluatte jonkun hahmoistanne siirrettävän arkistoon, niin ilmoittakaa siitä joko tähän topiciin, taikka pistäkää ihan vain mulle viestiä yksärillä!

Hahmo on myöhemmin mahdollista ottaa arkistosta takaisin "elävien kirjoihin", ellei joku muu pelaaja ole kyseisen hahmon kuvissa olevaa henkilöä varannut - eli arkistossa hahmon kuvissa oleva henkilö vapautuu vapaille markkinoille ja kuka tahansa saa siitä tehdä oman hahmon itselleen.

Mutta kertakaikkiaan toimettomaksi hahmoja ei kannata jättää, eli jos inspiraatio ja kiinnostus on johonkin hahmoon ihan täysin lopahtanut, niin kannattaa siirtää se arkistoon - näin saat tilaa uusille hahmoille ja ihan uusille ideoille, joita pääsee sitten toteuttamaan! :)
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 1144
Ikä : 32

Takaisin alkuun Siirry alas

Poistetuista hahmoista Empty Vs: Poistetuista hahmoista

Viesti  Maya Ma Kesä 03, 2013 3:49 am

Siivosin tosiaan itse omia hahmojani ja mun lapsosistani ainakin seuraavat päätyivät arkistoon;

- Yoseob
- Taemin
- Gyuri
- Bou
- David

Gyuri on hahmoista vain tauolla - tyttö kun lähti Ranskaan suorittamaan yliopistoaan, tulee kuitenkin toisinaan käymään Japanissa ja jos hänen varalleen joku keksii jotain mielenkiintoista, niin pistäkää ihmeessä yksäriä! En Gyurista kuitenkaan ihan kokonaan haluaisi luopua. :)
Muutkin ovat tottakai palautettavissa, jos joku joskus jossain vaiheessa keksii jotain - en vain jaksa pitää niitä täällä pelkkinä koristeina, kun ei heille ole oikein mitään suunnitelmia ja kiinnostus on sen takia nollassa.
Maya
Maya

Viesti  Samirix Su Syys 15, 2013 10:56 am

Minä myös päätin heivata pari hahmoani tuonne arkistoon, kun heille ei ole mitään suunnitelmia, jonka takia roikkuvat tyhjänpanttina. Rakuton ja Nichkhunin voin myös heivata takaisin, jos joku jossain vaiheessa keksii heille jotain :D
Samirix
Samirix

Viestien lukumäärä : 407

Viesti  Samirix Ma Huhti 14, 2014 7:57 am

Päätin heivata Songin pois, koska se on ollut tyhjänpanttina jo pitkän aikaa. Jos joskus jollekin tulee jotain ideoita - tai itse keksin - tämän hahmon suhteen, niin otan sen takaisin, mutta turha sitä on pitää tyhjänpanttina (:
Samirix
Samirix

Viestien lukumäärä : 407

Viesti  Maya Ma Huhti 14, 2014 8:43 am

Mäkin jouduin nyt tekemään kiperiä päätöksiä ja vähän siivoilemaan omaa hahmolistaa kevään kunniaksi, jotta pystyy taas toteuttamaan uusia hahmoideoita. :D

Tästä syystä Heechul ja Feeldog on siirretty arkistoon. Feeldogia en usko enää ottavani takaisin (se on liikkunu kaikista eniten mun hahmoista ton arkiston välillä), mutta mikäli Heechulin varalle jossain vaiheessa tulee jotain ideoita, niin hänet olen kyllä valmis ottamaan takaisin.
Maya
Maya

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla: