Seven Days
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

UUSISTA HAHMOISTA!

3 posters

Siirry alas

UUSISTA HAHMOISTA! Empty UUSISTA HAHMOISTA!

Viesti  Maya Ke Tammi 02, 2013 7:34 am

Aattelin nyt tämmösen pienen infon kirjoittaa, kun oon pistänyt merkille yhden asian täällä foorumilla uusien hahmojen kohdalla. :)

Olen huomannut, että kaikki ekaluokkalaiset on tullut kouluun ikäänkuin "kesken vuoden", tai ainakin tämmösen kuvan olen saanut, vaikkei asian nyt välttämättä niin tarvitsisi olla.
Että kun uutta hahmoa tehdään tälleen "kesken lukuvuoden", niin ei silti tarvitse ajatella, että hän nyt tulee sitten kesken kaiken jostain käsittämättömästä syystä tähän kouluun, vaan hahmoa tehdessä voi ajatella, että se on aloittanut koulun samaan aikaan muiden kanssa.
Tai näin mä itse ainakin ajattelen. Että hahmo on periaatteessa ollut koko ajan koulussa, vaikkei sitä varsinaisesti ole ollut vielä olemassakaan. :D

Ja itse muutenkin ajattelen asian näin, että koulu on pullollaan randomeja anonyymeja, eli oppilaita on tosi paljon, mutta niistä vain ei ole vielä tehty hahmoja.
Eli käytännössä kaikissa luokissa on paljon oppilaita ja kaikissa asuntolan huoneissa asuu joku. Myös kaikissa oppiaineissa on opettaja, koulussa on myös terveydenhoitaja ja kirjaston työntekijöitä, vaikkei niistä olekaan hahmoja tehtynä.

Omasta mielestäni tuolla tavalla ajatteleminen on paljon helpompaa, eli kun kesken vuoden lisää uuden hahmon tänne, niin sitten voi mahdollisten luokkakavereiden tai huonekaverin pelaajaan olla yhteyksissä ja sopia ns. "valmiita hahmosuhteita". :) Eli minkälaiset välit kullakin on kehenkin.
Näin ei tartte jokaisen uuden hahmon kohdalla pelata heti ensimmäisenä niitä tavallisia tutustumispelejä - toki uusia tuttavuuksia tulee aina, mutta esimerkiksi huonekavereiden tulisi kyllä jo tuntea toisensa ihan etukäteen.

Toki on myös niitä tapauksia, jotka ihan oikeasti vaihtaa koulua kesken vuoden, mutta nyt on näin käynyt näköjään jokaisen uuden ekaluokkalaisen kohdalla. :D
Eli näin ei siis tarvitse tehdä, vaan voi ajatella asiaa siltä kannalta, että hahmo on jo ollut koulussa siitä asti, kun koulut on huhtikuussa alkaneet ja hahmolla on jo joku käsitys opettajista, luokanvalvojasta, luokkakavereista ja huonekaverista.
Omasta mielestäni tämmönen ajattelutapa on helpompaa ja uusien hahmojen ujuttaminen peliin mukaan on paljon helpompaa. :)

Mielipiteitä tästä asiasta saa kirjoittaa tähän topiciin.
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 1144
Ikä : 32

Takaisin alkuun Siirry alas

UUSISTA HAHMOISTA! Empty Vs: UUSISTA HAHMOISTA!

Viesti  Parkkim-chan Ke Tammi 02, 2013 1:54 pm

VAAAAR!! Maya, Takeru-pikkuinen tuli virallisesti lukuvuoden alussa!
Onhan tullut noinkin oikeastaan ajateltua, mutta selvensi tämä info kyllä jonkin verran. Ei minulla muuta.
Parkkim-chan
Parkkim-chan

Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 25

Viesti  Maya To Tammi 03, 2013 1:38 am

NO TAKERU ON OLLU VARMAAN AINOA ! :DD
Hyvä homma, hienoa jos selvensi. :) Oli pakko ottaa tää puheeksi nyt kun on noita muutamia uusia ekaluokkalaisia tullu ja paria peliä oon seurannu, niin pisti tää juttu sit silmään. :D
Maya
Maya

Viesti  Ru-Chan To Tammi 03, 2013 2:19 am

Anteeksiii~! ;___; Ruu ei tiennyt.. Olisin tosiaan sitten roolinnut Renillä niin että se olisi ollut sieltä koulun alusta asti mukana... ;_;
Ru-Chan
Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 34

Viesti  Maya To Tammi 03, 2013 2:21 am

No problem! :D
Oma vikanihan se on, kun ei tota taida missään lukeakaan, niin en mä voi olettaa, että kaikki muutkin ajattelee samalla tavalla kuin minä. :'D
Maya
Maya

Viesti  Ru-Chan To Tammi 03, 2013 2:28 am

Niin no mutta, voisihan sitä toki kysyä jos olisi niin viisas. Very Happy Minäkin olisin jos olisin ollut viisas. ;___;
Mutta tyhmä kun satun aina välillä olemaan niin en muistanut.. vaikka se kaiketi ihan looginen kysymys olisi kuitenkin jos tätä koko juttua rupeaa miettimään ensin kuin lähtee mitään väsäämään. :>
Ajattelin että tässä aikani kuluksi väkertelisin uuden hahmon Renin lisäksi, jotta voisi roolia sitten ehkä ''useamman'' kanssa. ^^' Niin ei tarttisi yhtä peliä kerralla roolia. :>

Ja jos sitten tällä kertaa tekisi niin että se olisi alusta asti ollut mukana tässä koulussa. Very Happy Niin ei tapahdu taas tätä kyseistä asiaa.. Keh ^^'
Ru-Chan
Ru-Chan

Viesti  Maya To Tammi 03, 2013 2:43 am

No harm done! Eli ei kannata tästä nyt mitään murhetta ottaa, osaa sit kato ainakin tulevaisuutta ja uusia hahmoja ajatellen sit menetellä eri tavalla. ;D
Eli uutta hahmoa vaan tulemaan, jos siltä tuntuu! :)

Niin ei tarttisi yhtä peliä kerralla roolia. :>
Siis... Kyllähän sä voit Renilläkin yhtä aikaa pelata useampaa peliä, ei täällä oo määritelty, etteikö niin saisi tehdä. Päinvastoin! Eli kunhan pelit vaan ei sijoitu samalle hetkelle - eli hahmo ei siis ole tismalleen samalla hetkellä monessa eri paikassa yhtä aikaa - niin saa pelata samalla hahmolla useampaakin peliä.

Koska täällähän siis määritellään aina pelille joku päivämäärä, mikä saa siis sijoittua tulevaisuuteenkin tai vaikka vähän tuonne menneisyyteenkin, jos on joku tietty juttu, minkä haluaa pelata - ei siis tarvitse aina laittaa peliä juuri sille päivälle, mitä me itse juuri nyt eletään. :D
Jos vaikka ottaa nyt esimerkiksi tuon mun ja Planen pelin tuolta yhteisistä oleskelutiloista, niin laitoin sen pelin päivämääräksi 8. tammikuuta, eli mun hahmoista Jiyong on sillä hetkellä tekemässä sitä, mutta samaan aikaan voisin hänellä pelata vaikka semmosta peliä, joka sijottuu 5. tammikuuta tms.

Osasinkohan mä nyt selittää ton tarpeeksi selvästi... Oon jotenkin tosi huono selittämään, anteeksi. XD
Maya
Maya

Viesti  Ru-Chan To Tammi 03, 2013 6:04 am

Ah, ymmärsin. Smile
Kiitos paljon ^^'
Ru-Chan
Ru-Chan

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa