Seven Days
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Seven Days - aiheinen pikkujoulu-viikonloppu ?

4 posters

Siirry alas

Seven Days - aiheinen pikkujoulu-viikonloppu ? Empty Seven Days - aiheinen pikkujoulu-viikonloppu ?

Viesti  Maya To Syys 24, 2015 11:59 am

Ru-chanin kanssa pohdittiin tämmöistä, kun tuo Traconin miitti nyt vähän jäi, että kuinka innokasta porukka olisi pitämään jotain vähän epävirallisempaa miittiä täällä Tampereella? :]

Eli tarkoituksena vähän olisi varata joku sellainen viikonloppu, joka kävisi mahdollisimman monelle vielä tässä tämän vuoden puolella (mikäs olisikaan parempaa kuin pikkujoulu-miitti?), ja tarkoituksena olisi siis viettää koko viikonloppu täällä Tampereella mun luona. :)
Puhuttaisiin paljon Seven Daysista, suunniteltaisiin / toteutettaisiin uusia hahmoja, kehiteltäisiin uusia ideoita, joilla saataisiin tämä rope entistäkin paremmaksi ja homma luistaisi mutkattomammin. Voitaisiin katsella leffoja, löhöillä vaan yökkäreissä pyjama-bileet - tyylillä, tehdä ihan mitä tahansa. Mitä porukka nyt ylipäätään haluaa tehdä.

Ihan kaikki on tervetulleita! Olisi ihan mahtavaa päästä tapaamaan kasvotusten sellaisiakin pelaajia, joiden kanssa ei ollakaan vielä nähty :) <3

Tämä nyt on vähän tämmöinen alustava ehdotus, että löytyykö tämmöiselle Seven Days-aiheiselle pikkujoulu-viikonlopulle ylipäätään kannatusta - koska se nyt on ihan varmaa, että me ainakin Ru-chanin ja Rixun kanssa joku tämmöinen toteutetaan sitten vaikka keskenämme, mutta paljon kivempaa olisi saada mukaan myös muita! :D

Eli mikäli tämmöinen tapaaminen kiinnostaisi, niin ilmoitelkaa toki milloin teille mahdollisesti sopisi. :) Ja jos ei käy tämän vuoden puolella, niin ensi vuoden puolellakin olisi mahdollista tämmöistä pitää.
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 1144
Ikä : 32

Takaisin alkuun Siirry alas

Seven Days - aiheinen pikkujoulu-viikonloppu ? Empty VS; Seven Days - aiheinen pikkujoulu-viikonloppu ?

Viesti  Ru-Chan To Syys 24, 2015 12:38 pm

Wuhuuu~~~ Mä olen niin messissä kuin vain voiii ~(^3^)~
Juhuuu!!!
Kuulostaa todella kivalta ! Smile Joko ne on? Very Happy
Innostuin! ❤️
Ru-Chan
Ru-Chan

Viestien lukumäärä : 422
Ikä : 34

Seven Days - aiheinen pikkujoulu-viikonloppu ? Empty Vs: Seven Days - aiheinen pikkujoulu-viikonloppu ?

Viesti  Kawaijiki To Syys 24, 2015 5:38 pm

Mä voisin marraskuussa... Ois yhen toisan forkan rope-miitti marraskuussa turussa joten jos 6-8.11 niin voisin sitten tulla molempiin miitteihin Smile
Voisin olla yhden yön ja päivän turus ja tulla sitten tampereella tai vaikka aluksi tampereella ja sitten turkuun.. Sitä kun ei täältä Oulun korkeuksilta viittis montaa kertaa lähtee...
Kawaijiki
Kawaijiki

Viestien lukumäärä : 159

Seven Days - aiheinen pikkujoulu-viikonloppu ? Empty Vs: Seven Days - aiheinen pikkujoulu-viikonloppu ?

Viesti  Maya Su Syys 27, 2015 6:16 am

Päivämääriä nyt en uskalla vielä lyödä lukkoon, ihanaa olisi kuulla myös miten muille mahdollisille halukkaille osallistujille käy. :---D
Tosi mukavaa olisi kyllä saada sutkin mukaan, Kawaijiki! Mitä enemmän porukkaa, niin sen parempi tottakai <3
Maya
Maya

Viesti  Kawaijiki Su Syys 27, 2015 9:37 am

Mä en ehkä sittenkään pääse lähtemään täältä, kun on noita sairaanhoitokuluja, enemmän ollut viime aikoina.
Kawaijiki
Kawaijiki

Viestien lukumäärä : 159

Viesti  plane Su Loka 18, 2015 4:09 am

No multa ei Tampereelle pitkä matka ole, se on sitten eri asia mikä viikonloppu käy o.o

Mutta päättäkää joku, niin katotaan onnistunko sovittamaan omiin menoihin :)
plane
plane

Viestien lukumäärä : 95
Ikä : 28

Viesti  Vierailija Ke Loka 21, 2015 6:21 am

Mä ehkä voisin lähtee! Mulle käy joko tän vuoden puolella järjestettävä miitti että myös ensi vuoden puolella. ~
Koiranpentutilanteen takia ite olisin viimeksimainitun kannalla, eikä 6.-8.11. sovi mun aikatauluun (koska synttäriviikko), jolloin on paljon tekemistä. Olisikohan 20.11. sopiva kaikille? Omalta puoleltani ehkä, riippuu siitä jätänkö pennun hoitoon kämppiksille tai vanhemmille.. Very Happy

Ja sitä kans jäin miettimään, että pystynköhän mä jäämään koko viikonlopuksi (jos miitti kestäis siis kolme päivää)..
Haluisin niin kovasti tulla!! :3

Vierailija
Vierailija

Viesti  Maya Ke Loka 21, 2015 7:49 am

Ihanaa kyllä olisi saada mahdollisimman paljon porukkaa paikalle! Ja onhan tottakai mahdollista pitää useampiakin miittejä, eli jos nyt ensimmäinen olisi nyt marraskuussa, niin seuraava voi hyvinkin olla sitten ensi vuoden puolella jossakin vaiheessa!
Koska ihanaa olisi tosiaan tutustua teihin pelaajiin ihan kasvotustenkin ja tavata niitä, keiden kanssa ei olla vielä vuosien varrella ehditty nähdä. <3

Eli sopisiko Ru-chanille ja planelle tuo 20.11.-22.11. - viikonloppu? :) Ja tietysti kaikki muutkin, ketkä haluavat tulla tai pääsevät tulemaan paikalle, niin ovat tietenkin tervetulleita!
Maya
Maya

Viesti  plane Su Loka 25, 2015 1:41 am

Oon kyllä Tampereella 20-22, mutta olen aika täysin buukattu koko viikonlopun :S
plane
plane

Viesti  Maya Su Loka 25, 2015 3:27 am

No hei, mikä viikonloppu sulle sit kävis parhaiten, plane? :] Mentäiskö joulukuun puolelle, esim. joulukuun eka viikonloppu? Vai tuo marraskuun viimeinen viikonloppu?

Entä sopiiko nuo viikonloput sit Electralle? Entäs kaikille muille, ketkä mahdollisesti haluaisivat tulla paikalle? :)
Maya
Maya

Viesti  Ru-Chan Su Loka 25, 2015 8:58 am

Mulle kyllä käy mikä vain Smile Paitsi pe 13. pvä :DD hahaha
Muuten en ole suunnitellut millekkään vklp vielä mitttään Smile
Tietysti sehän riippuu ihan kokonaan ajankohdasta ja siitä onko silloin rahaa tulla -.-
Ru-Chan
Ru-Chan

Viesti  plane Pe Loka 30, 2015 7:30 am

18.-20.12 on paras viikonloppu näillä näkymin xD

27.-28.11 vois sopia myös, mutta koska keskellä koeviikkoa niin niin
plane
plane

Viesti  Maya Pe Loka 30, 2015 10:18 am

Mulle taas ei käy enää tossa joulukuun puolen välin jälkeen. :---D Joulukuun ensimmäinen viikonloppu sopii vielä, mutta sen jälkeen lähden jouluksi Kuopioon ja tulen näillä näkymin vasta tammikuussa takaisin.
Maya
Maya

Viesti  Ru-Chan La Marras 07, 2015 6:01 am

Noh mitenkäs tuo 27-28.11 viikonloppu? :O
Ru-Chan
Ru-Chan

Viesti  Maya La Marras 07, 2015 6:22 am

Ilmotelkaa tosiaan mahd. pian, että sopiiko toi viikonloppu vai ei, kohta alkaa olemaan jo vähän kiire. :---D
Maya
Maya

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa