Seven Days
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Seven Daysin neljäs virallinen miitti!

2 posters

Siirry alas

Seven Daysin neljäs virallinen miitti! Empty Seven Daysin neljäs virallinen miitti!

Viesti  Maya Ti Syys 01, 2015 2:59 am

Tervehdys vaan kaikille! Mä olen nyt tänä vuonna vähän myöhässä tämän topicin kanssa, on ollu yllättävän paljon muita kiireitä ja tosiaan äsken tajusin, että ei herranjestas, Tracon on jo nyt viikonloppuna! :D

Elikkäs, Tracon järjestetään nyt tulevana viikonloppuna 5.-6.9.2015 Tampereella ja se tietysti tarkottaisi taas Seven Daysin miittiä! Miitti olisi ilmeisesti tänä vuonna sunnuntaina, mikäli nyt muistan oikein, että sieniksellä ja Parkkiksella on vain sunnuntaille liput.
Kaikki mukaan halajavat saavat tulla mukaan ja ovat enemmän kuin tervetulleita - mikäli säät vaan sallii, niin ei haittaa vaikkei edes olisi tapahtumalippua. :--D

Suurimmaksi osaksi tullaan varmaan taas menemään sillä perinteisellä hengailu - meiningillä, mutta me ainakin vähän tuon Ru-chanin kanssa mietittiin, että olisi oikeasti ihan kaikkien eduksi, jos vähän voitaisiin suunnitella jotain kivaa tänne Seven Daysiin. :D
Mä aion ottaa jonkinlaisen vihkosen mukaan, johon voidaan sitten kirjoitella näitä asioita ylös! Eli varautukaa siihen, että todellakin puhutaan Seven Daysista ja hahmoista ja mahdollisista uusista hahmoista ja ihan mistä tahansa. :)

Tässä topicissa voidaan myös valmiiksi keskustella, että mitä muuta me oikein tuolla miitissä sitten puuhasteltaisiin! Ja onko jollain ihan joku erityinen asia esimerkiksi Seven Daysiin liittyen, josta hän haluaisi sitten miitissä keskustella. :)

Eli tämän hetkisen tietoni mukaan miittiin on osallistumassa itseni lisäksi;

- Ru-chan (joka tulee meille koko viikonlopuksi! <3)
- sienis ja Parkkis (jotka ovat Traconissa vain sunnuntaina!)
- Rixu (jolla ei ole tapahtumalippua, mutta hän tulee joka tapauksessa paikalle!)

Ja mikäli muita on tänä viikonloppuna Tampereelle tulossa, niin ilmoitelkaa itsestänne! <3 Olisi niin mahtavaa teitä muitakin nähellä!

Tämän lisäksi me ollaan myös majoittamassa mun pikkusisko sekä pari meidän kaveria tänne meille, jotka hyvin todennäköisesti saattavat jonkin verran siinä mukana pyöriä. :'D
Mun pikkusisko on ainakin mukana, kun en häntä voi minnekään muuallekaan heivata, kun hänen kaverinsa eivät tänä vuonna ole tulossa Traconiin. Ja nämä meidän... mun... meidän kaverit Tala ja Loxy _saattavat_ pyöriä siinä meidän kanssa - ainakin näin on ollut puhetta - mutta todellisuudessa heillä on ihan sikana conikavereita, niin en sitten tiedä miten paljo he oikeasti loppujenlopuksi meidän mukana pyörivät. :----D
Mutta varautukaa siis siihen, että ulkopuolisiakin on ehkä tulossa!
Maya
Maya

Viestien lukumäärä : 1144
Ikä : 32

Takaisin alkuun Siirry alas

Seven Daysin neljäs virallinen miitti! Empty Vs: Seven Daysin neljäs virallinen miitti!

Viesti  Parkkim-chan Pe Syys 04, 2015 10:19 am

Kyllä, meillä on sieniksen kanssa liput sunnuntaille!
Parkkim-chan
Parkkim-chan

Viestien lukumäärä : 484
Ikä : 25

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa