redumun poppoo kaipaa seuraa!
2 posters
Seven Days :: Off-game :: Peliseuranhaku
Sivu 1 / 1
redumun poppoo kaipaa seuraa!
Täältä saa yhteyttä minuun ja minun kultakimpaleisiin, jotka ovat vapaita kaikenlaista seuraa varten.
Lähetä viesti tähän topiciin tai yksärinä. Valmiit ihmissuhteet (viha/ystävyys).
Akira "Reita" Suzuki
-Yliopistossa opiskelee liikuntatieteitä
-Rento ja hauska jätkä. Kovapäinen kuitenkin, joten pitäisi olla toisella osapuolellä vähän päättäväisyyttä kehissä
-Bi, sinkku
-Reitalle kelpaa ihan mikä tahansa seura.
Lähetä viesti tähän topiciin tai yksärinä. Valmiit ihmissuhteet (viha/ystävyys).
Tsuzuku Inoue
-Yliopistossa taiteita opiskelemassa
-Kapinahenkinen, joka viihtyy usein pienemmässä porukassa paremmin. "Vaikeasti tavoiteltava".
-Bi, sinkku.
-Tsuzukulle kelpaa kaikenlainen seura.
-Yliopistossa taiteita opiskelemassa
-Kapinahenkinen, joka viihtyy usein pienemmässä porukassa paremmin. "Vaikeasti tavoiteltava".
-Bi, sinkku.
-Tsuzukulle kelpaa kaikenlainen seura.
Akira "Reita" Suzuki
-Yliopistossa opiskelee liikuntatieteitä
-Rento ja hauska jätkä. Kovapäinen kuitenkin, joten pitäisi olla toisella osapuolellä vähän päättäväisyyttä kehissä
-Bi, sinkku
-Reitalle kelpaa ihan mikä tahansa seura.
Seung-hyun "TOP" Choi
-TOP asuu Shibuyassa kaksiossa ja opiskelee yliopistossa lastentarhanopettajaksi
-Hieman vierastava, mutta tutustuessa hauskuuttaa kaikkia
-Homo, sinkku
-TOPille nauru seuraa, mutta kaikenlainen muukin seura kelpaa, kunhan pistätte ehdotuksia tulemaan
Avalon "Ava" Quinzel
- Ava saapunut Japaniin opiskeleaan lääketiedettä
- Sosiaalinen pirteä amerikkalaistypy
- Lesbo, sinkku
- Ava ottaa kaikenlaisia ihmisiä vastaan näyttämään hänelle vaikka kaupunkia tai viemään kahville tai pelastamaan oudoista tilanteista
Daiki "Meto" Fukui
- 1-A luokalla Sakurako Highssa
- Ujo sisäisesti lolita, mutta ulkoisesti useinmiten punkkari jäbä
- Bi-curious, sinkku
- Meto ottaa vastaan myöskin kaikenlaisia suhteita. Kiusaajia, ystäviä, joku selvittämään pojan seksuaalisuutta, pukuleikkeihin mukaan.
-TOP asuu Shibuyassa kaksiossa ja opiskelee yliopistossa lastentarhanopettajaksi
-Hieman vierastava, mutta tutustuessa hauskuuttaa kaikkia
-Homo, sinkku
-TOPille nauru seuraa, mutta kaikenlainen muukin seura kelpaa, kunhan pistätte ehdotuksia tulemaan
Avalon "Ava" Quinzel
- Ava saapunut Japaniin opiskeleaan lääketiedettä
- Sosiaalinen pirteä amerikkalaistypy
- Lesbo, sinkku
- Ava ottaa kaikenlaisia ihmisiä vastaan näyttämään hänelle vaikka kaupunkia tai viemään kahville tai pelastamaan oudoista tilanteista
Daiki "Meto" Fukui
- 1-A luokalla Sakurako Highssa
- Ujo sisäisesti lolita, mutta ulkoisesti useinmiten punkkari jäbä
- Bi-curious, sinkku
- Meto ottaa vastaan myöskin kaikenlaisia suhteita. Kiusaajia, ystäviä, joku selvittämään pojan seksuaalisuutta, pukuleikkeihin mukaan.
Viimeinen muokkaaja, redumu pvm Su Heinä 19, 2015 11:42 am, muokattu 15 kertaa
redumu- Viestien lukumäärä : 114
Ikä : 29
Vs: redumun poppoo kaipaa seuraa!
Heloouu! :D (yritän olla olematta niin hirvee ahdistelija taikka kauhee dorka, eh.)
Mä vähän mietin, että haluaisitkohan mahdollisesti miettiä jonkinlaista valmissuhdetta Tsuzukun ja Rukin välille? Vaikka Ruki onkin jo valmistunu koulusta, niin se on tosiaan yhessä musiikkiliikkeessä töissä ja mun mielestä nää kaks vaan näyttää siltä, että ne vois hengailla samoissa piireissä. :D
Ja sit toinen mitä mietin, olis Prince - koska se nyt hengailee kaikkien kanssa, ketkä vähänkin miellyttää sen silmää, köh.
but yeah, mitä sä ajattelet? :D Voidaan keskustella aiheesta yksäreilläkin, mut aattelin nyt tämmöstä alustavaa tiedustelua laittaa tähän.
Mä vähän mietin, että haluaisitkohan mahdollisesti miettiä jonkinlaista valmissuhdetta Tsuzukun ja Rukin välille? Vaikka Ruki onkin jo valmistunu koulusta, niin se on tosiaan yhessä musiikkiliikkeessä töissä ja mun mielestä nää kaks vaan näyttää siltä, että ne vois hengailla samoissa piireissä. :D
Ja sit toinen mitä mietin, olis Prince - koska se nyt hengailee kaikkien kanssa, ketkä vähänkin miellyttää sen silmää, köh.
but yeah, mitä sä ajattelet? :D Voidaan keskustella aiheesta yksäreilläkin, mut aattelin nyt tämmöstä alustavaa tiedustelua laittaa tähän.
Maya- Viestien lukumäärä : 1144
Ikä : 32
Uusi hahmo Hakuei etsii seuraa!!
Ja Tsuzullekin voisi myöhemmäksi suunnitella ropea, ajatuksissa olisi jotain laittomuuksia - kenties jopa putkareissu jonkun kanssa??
Ja Tsuzullekin voisi myöhemmäksi suunnitella ropea, ajatuksissa olisi jotain laittomuuksia - kenties jopa putkareissu jonkun kanssa??
Nonin päivitelty taas listaa, että eikun vain pelejä tulemaan! ヘ(゜◇、゜)ノ
Jälleen vingun täällä, että mun hahmoille pelejä, kun en itse uskalla mennä kellekään puhumaan. Eli TOP, Tsukutsuku ja Reita kaipaavat pelejä ja seuraa (ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Mä voisin itse asiassa intoutua jonkinlaiseen peliin~ :'D Olisikos sulla minkäänlaista ideaa, että kellä haluat pelata ja kuka mun hahmoista ehkä kelpaisi peliseuraksi? (voi olla joku "tauollakin" oleva hahmo, jos ei noista allekirjoituksessa olevista keksi mitään :])
^ .... redumu ? :'D
Nyt olen ollut reipas ja päivittänyt seuranhakuni ja ollut vielä reippaampi ja pistänyt kaikille gifit.
Eli kaikille vain pelejä tulemaan, enköhän ole vielä niinkin reipas, että jaksan jopa pelata (´。✪ω✪。`)
Eli kaikille vain pelejä tulemaan, enköhän ole vielä niinkin reipas, että jaksan jopa pelata (´。✪ω✪。`)
Seven Days :: Off-game :: Peliseuranhaku
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa